P*skarteluhaaste #33

Posted: 31.3.2010 in P*skarteluhaaste

Tämänkertaisessa haasteessa tuli käyttää VIHREÄÄ ja RUSKEAA.

Minun kortissani ruskea pääsi pääosaan, mutta vihreääkin löytyy kuvasta ja paperinarusta.  Minulla on ikävä maalle.

Sen siitä saa, kun repii maalaistytön kaupunkiin!

Tässä korttini:

Ja tässä lähikuvaa kuvasta. Leimailin ja kokeilin ensimmäistä kertaa tuota useampaa leimaa (Masking tekniikka, kiitos Maaretille oikeasta nimestä) samaan kuvaan, tässä käytetty kolmea.

Ihanasti kamera muuten kierouttaa ääriviivatarran :O Kyllä se suorassa on, minä vakuutan!

Kokonaisuudessa kortti näyttää paremmalta livenä.

Leimat on maatalo -leimasinsetistä. Valmistajaa en nyt osaa sanoa.. Täältä löytyy.

kommenttia
  1. Maaret sanoo:

    Hienosti toteutettu Maskingtekniikkaa, kivat leimakuvatkin ja hyvin hillitty lopputulos:)

  2. Satu sanoo:

    huomasimpa, ettei possun ja lehmän varjostukset näy kunnolla… Väritys tapahtui puuvärikynillä. Olisi minulla promarkereitakin, mutta värejä on vielä niin niukasti, ettei kehtaa aloitella niillä. Suosittelen muuten kaikille värittäjille promarkereita!

  3. merja sanoo:

    Aivan ihana kortti ja kyllä mullakin entisellä maalaistytöllä sydän lämpenee maaseudun puoleen tällaistä korttia katsellessa.

    -merja-

  4. Hauska kortti! Tuo leimakuva on niiin hubaisa:)

  5. Saron sanoo:

    Mielettömän upea kortti!! Ihanan selkeä, tästä minä pidän!

  6. Viipula sanoo:

    Ihana selkeä kokonaisuus! Ihana leimakuva!
    Hyvää pääsiästä!

  7. Sande sanoo:

    On todella hauska kortti! Hienosti toteutettu Masking!

Jätä kommentti