Magnolia haaste #23

Posted: 8.9.2010 in Kortit, Magnolia haaste

Huomaa, että minä näköjään osallistun vain noihin haasteisiin täällä blogissani :D ei se mitään, haasteet antavat inspiraatiota minulle..toisinaan enempi, toisinaan vähempi.

Tämänkin kertaisen haasteen aiheena oli luonnos

Ja tässä minun tulokseni:

Hassusti nuo minun varjostukset näkyy vaaleampina…Tämä on lisäksi ainoa kuva niistä 20 kuvasta, joita otin ja joka ei ole sinisävyinen..kamera leikkii kanssani tänään. Pahoittelen myös sekavaa taustaa. Alla suttupaperi :D

Olisin halunnut noista kahdesta reunimmaisesta kukasta pienemmät, mutta kaikki mitä kokeilin itse tehdä ei kelvanneet minulle. Tähän oli sitten tyydyttävä. Minä tälläkertaa tykkään tästä :)

Väritys tapahtui Promarkereilla ja puuvärikynillä. Leimasimena Magnolian Tilda with cute skirt ja Ollyfants: Maatalo -setin aita.

kommenttia
  1. SannaS sanoo:

    Wau!! Tosi kaunis ja raikas kortti!! IHANA!! =)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s